Basseluskene har virkelig funnet fram til nesen min, jeg snyter og snyter men det tar aldri slutt… Prøvde Nesehornet i dag, ekkelt på en litt morsom måte, men hjelper bare en halvtimes tid etter skylling og så er jeg like tett igjen.  Dag to på sofaen + at jeg kura i helga også, nå er jeg lei! Spanderte på meg selv Harry Potter og Føniksordenen på DVD, har sett den på kino men må jo ha den i samlinga 🙂  Ellers så har jeg lest Body effex av Bente Clod, Dager jeg har glemt av Arne Svingen og Mikael Noguchi (ill.) og er godt i gang med Når natten er mørkest av John Marsden. Har også, mellom snytinga, sett hele sesong 1 av Big love. Egentlig skulle en tro at disse dagene har vært helt fine, har lest masse og sett god serie på TV, men favoritt-tingene mine blir ikke like bra når bihulene svir, nesen renner og hodet banker….. Stakkars, stakkars meg!

