Siste kveld i storbyen, i kveld gaar turen med buss til Nha Trang og strand- og badeliv. Jeg gleder meg til noen rolige dager paa stranda og forhaapentligvis litt snorkling.

Kan ikke akkurat si at Ho Chi Minh er min favorittby. Trafikken her er helt haaploes, en maa passe seg for mopeder som kjoerer i alle retninger og paa fortau og paa roedt lys og de er overalt!!! Jeg blir stressa og irritert, og syns trafikkbildet i lille Trondheim er en velsignelse i sammenligning. Skal ikke klage mer paa koe langs Innherredsveien…..

Ellers saa er vi naa paa egen hand, Gro og jeg. Vi har klart oss fint disse to dagene uten Intrepid-gruppa vaar, selv om jo middagene blir litt roligere. Var en tur i Cu Chi tunnelene i gaar, der geriljaen holdt til under Amerikakrigen. Ganske klaustrofobisk! Vi har ogsaa vaert paa market og kjoept litt suvenirer, men jeg syns det er vanskelig aa holde orden paa Dongene. 6 nkr er 16000 dong, saa vi gaar rundt med en del sedler med veldig mange 0’er, og jeg maa hele tiden spoerre Gro hvor mye det blir i norske kroner for hoderegninga mi er ikke helt paa topp. Skylder paa varmen jeg…..

