Mrs. Darcy har tagget meg:

Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you
.

Nærmeste bok er «Fabeldyr og hvor de er å finne» av Salamander Fisle. Boka er et bi-produkt av Harry Potter-hysteriet, og er en gave til biblioteket som jeg spekulerer på om jeg skal gidde å legge i basen…. Men, den har ikke mer enn 42 sider! Dermed blir det boka som ligger nest-nærmest: «Sølvstolen» av C.S. Lewis.

«Mange faller ned, og få vender tilbake til de solfylte land,» sa stemmen. «Gjør dere rede til å følge med meg til dronningen over Dypets rike.» «Hva vil hun med oss?» spurte Eustace forsiktig.

-må vel tilstå at jeg ikke har lest hele Narnia, en stor skam for ei som kaller seg ungdomsbibliotekar??

Jeg tagger Gro, Av en annen verden, Leselama, Eli og Curiousa  (i håp om at hun får litt fart på blogginga…). Håper dere har tid & lyst!

