Syforeninga har satt i gang med en skikkelig innsats for å få oss damer i vår beste alder, men med litt tendens til sig i det området vi sitter på, i bedre form. 1000-trimmen kaller vi det, og poenget er å komme først til den gyldne billett: 1000 poeng. Vi får poeng for hver km vi går, sykler eller springer. Får også poeng for trening på treningssenter, styrktrening på stuegulvet og av alle ting: motorsaging…. Så har vi en nettside der det blir framtilt grafisk hvordan hver enkelt ligger an i forhold til de andre, og da vekkes konkurranseinnstinktet! Kan jo ikke la de andre lede masse 😉 Dermed så kommer jeg meg ut på tur, og turen må være minimum 3 km for å telle, og i tillegg tar jeg situps og armhevinger på stuegulvet når jeg kommer hjem. Glimrende tiltak! Her er resultatene så langt, ikke helt oppdatert for nå har jeg 311 poeng. Vinneren får et gavekort på sportsbutikk, og målet er at vi er i form til å delta på Oppdalsrittet neste sommer. Må jo ha er mål å strekke seg etter.

