Satser jo på at det kan blir noen turer innom butikker når vi kommer til New York! Har hatt en skikklig opprydning i klesskapet mitt, og kvittet med meg flere bæreposer klær. Noe havna i søpla, men mye er gitt videre til Fretex. Utrolig hvor mye brukbare klær som lå nesten ubrukte i skapet mitt…. Har hatt noen dager der jeg har brukt klær som jeg ikke helt husket på hvorfor ikke har blitt brukt på en stund. Noen av dem går via vaskemaskina til Fretex; det var en grunn til at jeg ikke hadde brukt dem, mens andre nok kommer til å bli brukt litt framover. Har nok fortsatt noen klær som godt kan doneres videre, men jeg ble litt skremt da jeg så hvor mye jeg kunne kvitte meg med så jeg har tatt en liten ryddepause. Neste prosjekt er all ørepynt, smykker og armbånd som hoper seg opp, der er det også en del ting som kan kastet. Veskene mine derimot, de blir!!

