Januar: 2008 starta med noen skikkelige smell. Nytårsaften ble feira i Bangkok, og der var det mye fyrverkeri. Hele januar var Gro og  jeg på reise i Thailand, Kambodsja og Vietnam, veldig flott tur!

Februar: Tilbake til hverdagen, med jobbing, trening, syforening, kino og quiz – liker hverdagen også jeg 🙂

Mars: Den kaldeste påska jeg kan huske, over 20 kalde på hytta. Men flotte og rolige dager med hyggelig besøk og masse kortspill med hyttenaboene.

April: Overraskelsesbesøk til Marianne i Alta på hennes 30-årsdag. Veldig hyggelig, godt å være sammen med mine koselige slektninger. Flott besøk i iglo-hotell, det gjorde inntrykk.

Mai: Oslo-tur med Hilde & gutta. Jeg snakka om ungdomsbøker på vårmøte for skolebiblitoekarer på videregående skole i Nord- og Sør-Trøndelag, og angra som vanlig på forhånd at jeg hadde sagt ja… Hadde også min siste dag på Byåsen bibliotek, trist å ikke jobbe der mer, en veldig hyggelig plass.

Juni: Utrikningslag for Karina i Oslo, deilig seiltur og mye god grillmat. Tur til Stavanger og Preikestolen med Gro, Kirsten og Ole, for en flott tur! Og så gifta Karine og Vidar seg i Rennebu, et nydelig bryllup!

Juli: Hyttehelg med Børseth-gutta, måtte bytte bæsj-bleie…  Pappa havna på sykehus, men heldigvis ikke noe alvorlig. Men mannen fikk jo en natt på sykehus før han ble 80 år!

August: Besøk av Gro og Kirsten, kjempehyggelig! En ukes ferie, deilig å slappe av på hytta. Mamma, pappa og  jeg dro til Svalbard. Fikk med oss mye, blant annet et besøk i gruve 7 og båttur ut til Barentsburg.

September: Masse forlagsmøter. Pappa feira 80-årsdag. Jeg begynte å jobbe på Heimdal bibliotek i 25 % stilling. Klatra Munken, og var veldig stolt av meg selv som kom meg opp.

Oktober: Hytteturer både med syforeninga og lesesirkelen, begge til Oppdal men på forskjellige hytter. Starta på kurset 23 ting om web 2.0, lærerikt.

November: En uke i New York sammen med Gro, helt herlig! Oslotur med besøk til Birgitte og familien, og kurs. Jeg ble syk og fikk lungebetennelse – to uker på sofaen…

Desember: Julebord og julelunsj og juleøl og julemat – need I say more?

