I gaar hadde vi en utrolig fin dag! Starta med aa blir kjoert et stykke utenfor byen, der vi besoekte tre forskjellige huler. Fjellene rundt her har utrolig mange huler, og det arrangeres turer til flere av dem. Vi besoekte en som heter Lop, og den var kjempespennede med masse store huler med trange ganger i mellom. Maatte gaa med hodelykt, saa det var trolskt og spennende. Mest spennende var vel den digre edderkoppen vi saa, og mest flaut var mitt VELDIG skingrende hyl da den roerte paa seg….  Besoekte ogsaa en vannhule, Tham Nam. Der vi maatte sitte paa tuber, traktordekk, og dra oss innover i hula ved hjelp av tau. Var veldig spent paa om hodelykta mi var vanntett, men heldigvis overlevde den turen. Varmt aa gaa mellom hulene, det var ikke lange biten men det tar paa aa roere seg naar gradene ligger rett under 40 aa vaker… Drakk over to liter vann – uten aa maatte paa do!
Ettermiddagen ble brukt til aa tube ned Nam Song, med div stopp paa barer ved elvekanten. De toeffeste av gruppas medlemmer proevde seg paa slengtau og vannsklier, mens jeg tok annsvar for fotografering…. Litt lite vann i elva, saa tuben floet sakte avgaarde mens vi noet synet av vakre fjell og groenne skoger.
Dagen ble avsluttet paa Bucket bar, der de faktisk serverer drinkene i smaa plastboetter! Det holdt med en….

Skulle proeve aa laste opp noen bilder sist gang jeg oppdaterte bloggen, men et eller annet skjedde. Kom opp masse meldinger paa Lao som jeg selvfoelgelig ikke skjoente noe av, og dermed virker ikke kameraet mitt mer… Alle bildene er fortsatt paa minnekortet, men jeg faar ikke til aa ta flere. Det er en fotobutikk her i byen, saa faar se naar den aapner om jeg faar kjoept meg nytt minnekort. Naa gaar jeg aa maser paa Gro om at hun maa ta bilder av baade det ene og det andre.

