Jeg har ledet mamma ut på ville veier og gjort henne medansvarlig i tyveri i dag. Kan vel egentlig også si at pappa er en med-kriminell, da han var med på rekognosering i går… Jeg har dårlig innflytelse på mine gamle foreldre, ingen tvil om det! Det vi brøt loven for var dette:

001

Har ikke aning hva planten heter, men den vokser veldig villig på hyttenaboens tomt…. Tenkte den kunne ta seg bra ut i den ugressbefengte skråningen jeg kaller hage, forhåpentligvis sprer den seg og tar lurven av alt ugresset – jeg er optimist! Og forhåpentligvis har vi fortsatt et godt naboforhold på hytta – så lenge de ikke begynner å spekulere på hva alle hullene i tomta deres kommer av….

003

Planten har blå blomster, og ser ut til å være nøysom. Håper den vil trives sammen med smørblomst og løvetann i skråninga vår.

