Jeg har begynt å få skikkelig langt hår,  i alle fall til meg å være. Nå når varmen endelig har kommet til Trondheim, får jeg fryktelig lyst til å finne fram saksa og klippe av alt som henger ned i ansiktet mitt – det er varmt! Men for å forhindre en hårklippkatastrofe, kjøpte jeg hårspenner tidligere denne uken! I en alder av 35 år har jeg tenkt å begynne med spenner…. Må si at jeg ikke er helt konfortabel med tanken, og har store vansker med å plassere spennene på en noenlunde fornuftig og «ikke-Kaci-Kullmann-Five-aktig» måte. Har nå en tilveningsperiode der jeg bruker dem noen timer hver ettermiddag, så får vi se om jeg etterhvert utvider det til butikken og muligens trening. Når sommeren er på hell kan det hende jeg våger meg på jobb med spenner i håret. Tiden vil vise!

052

