Soverommet mitt på hytta er helt OK. Jeg sover der, senga er god, det er alt. Rommet ble påbygd da jeg var 16-17 år, og siden har ikke noe blitt gjort med det… Eller, – det stemmer ikke helt, sengene og kommoden ble malt for noen år siden, fra mørkegrønt og mørkerødt til lyst – men det er alt!

003

Rommet er møblert med møbler vi ikke vet hvor ellers vil skal gjøre av, men som vi ikke har hjerte/ork til å kaste. Og en god del minner. Veggteppet har mamma knytt, Morgan Kane står i hylla og diverse resultatet fra håndarbeidstimene på skolen er spredt rundt i rommet.

004

Men med to ukers ferie på hytta bestemte jeg meg for at nå var det på tide med forandring. Møbler ble kastet, gitt bort og brent opp, og jeg gikk løs på vegger og tak med malingkosten. Fargen jeg valgte heter Chi, og resutlatet ble bra om jeg får si det selv 😉

003

Den blå stolen har jeg fått fra en hyttenabo, den kommer fra hennes morfars hjemgård.

002

Morgan Kane fikk være med videre… Det er de gule bøkene på hylla, jeg elsket cowboy-bøker før!

001

Her sover jeg godt! Og så kan jeg ligge å se opp i sprekkene i taket, og tenke på for en dårlig maler jeg er som ikke orker å gå over alle umalte sprekker en gang til…

