Denne helga ble det ikke noe av den planlagte hytteturen. Når det spås ned mot 18 kalde grader, da er det best å holde seg hjemme med lett tilgang på ved. Men det har gått med mye ved i vinter, så jeg måtte innom Plantasjen og kjøpe noen sekker på lørdag, og da var det ikke bare ved med hjem nei…

Flotte fargerike høner! De finnes i svart og grått også, kjempefine, og det var de jeg plukka med meg først. Men så kom jeg til å tenke på den fargerike gjengen de skal tilbringe påska sammen med, og fant ut at farger er tingen når det gjelder påskepynt! I år skal faktisk min påskepynt få være med på hytta i påska og hilse på porselenskyllingene som har regjert der de siste 20 årene. Foreldrene mine kommer ikke på hytta i det hele tatt denne påska, og da kan det vel være at påskepyntinga får litt annen form og farge enn vanlig!!

