I dag dro vi 11 stykker fra jobb på ekskursjon til Stjørdal og Bruktbo.

På Bruktbo ble vi tipset om en ny butikk på Stjørdal, nemlig Sareptas krukke – så da måtte vi jo innom der også!


Det ble med litt fra begge plasser for min del… Eggeglass som jeg har tenkt å bruke som snaps-glass på hytta, liten mugge som det forhåpentligvis snart er nyplukket Leirfivel i, sausenebb bør jo ethvert møblert hjem ha!

Det røde fatet likte jeg fargen så godt på, veldig fint med gule appelsiner! Glasskåla er lik en større en som jeg var sikker på at jeg hadde, men som står hos sjølingan…. Må nok spørre mor pent om vi ikke kan bytte potetgullskål 😉


Sausnebbet fungerer nå som skål for tørkede aprikoser, og jeg koser med meg med litt Kahlúa i eggeglasset!

En fin tur med koselige kolleger!!

