-latt meg friste ut på bokkjøp…..

Sist høst hadde jeg en skikkelig opprydning i bokhylla og kvitta meg med to fulle banankasser med bøker. For en stakkars stund var det ryddig i bokhyllene mine og de vaklevorne stablene med bøker som var plassert  rundt om kring var borte vekk! Men så var det forlagsmøter…. Og i dag hadde Fretex posesalg på bøker…. Plutselig er det masse stabler med bøker rundt om kring her igjen!
I tillegg til at jeg egentlig hadde lovt meg selv å ikke kjøpe flere bøker før jeg hadde lest en god del av de uleste som står i bokhylla, har jeg jo et spareprosjekt på gang. Lønna jeg fikk nå den 12. skal jo vare til 15. mars! Dvs en hel måned uten lønn…. Jeg KAN ikke bruker penger på tull & fjas – selv om bøker ikke faller inn i tull & fjas-kategorien hos meg var det unødvendige kjøp 😦


Men det var jo noen fine bøker da 😉

