…. og er skikkelig dårlig til å blogge! Har lest masse gode bøker og gjort mye morro som det hadde vært verdt å blogge om, men noen ganger er bare ikke lysten der…
Derimot så er pakkelysten endelig våknet, og etter et par dager der mer og mer klær og nyttige tur-ting har havnet på spisebordet, er nå sekken kommet fram og det som kommer gjennom nåløyet har begynt å fylle den opp. Innser at den røde buksa blir med NOK EN GANG… Og at jeg fortsatt ikke har funnet det helt perfekte tur-skjørtet. Jeg oppdager med skrekk at shortsen har krympa over vinteren, og at jeg har veldig mange klær som ikke passer sammen. Lurte veldig på hva jeg hadde med på tur i fjord, og året før og året før der igjen, og har sett gjennom noen album mens jeg bretter klær og systematiserer toalettmappa. Tror turen blir bra jeg 😉

