Siden vi sitter fast her i Cusco til soendag maatte vi jo finne paa noe, det blir fort dyrt aa tilbringe dagene i en by full av butikker… I gaar var vi og saa paa enda mer gammel stein, og selv om det er imponerende hvor mye og hvor flott Inkaene bygget begynner det aa bli nok ruiner for meg naa. Saa i dag bestemte Gro og tre andre av gruppa at de skulle dra paa rafting, og siden jeg hater tanken paa at noen har det morro uten meg ble jeg med, selv om jeg egentlig aldri har hatt lyst til aa proeve rafting…. Liker ikke tanken paa aa faa hodet under vann uten aa kontrollere det selv! Sov ikke saa godt i natt, men var ved godt mot under frokosten. Da vi kom fram til elva saa den rolig og fredelig ut, og jeg ble litt hoeyere i hatten. Hadde noen oevelser med fraomover og bakover roing, og la i vei. Rolig stykke til aa begynne med, men saa begynte det aa bruse… Kjempeskummelt, men ogsaa veldig morro! Elva er gradert fra 1 til 3, 5 er det sterkeste du kan rafte i. Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle proeve dette i Peru, men det var morro.
I kveld skal vi laere aa blande Pisco, Perus nasjonaldrink !

